Editorial

Protecţia Consumatorului şi prostia de calitate

Nu de puţine ori, mi-a fost dat să aud diverse persoane sau adevărate personaje, de largă accepţiune publică sau doar de cartier, exprimându-şi regretul că „inteligenţa nu se găseşte la magazin” – o expresie cu oarece pretenţie de glumă sau oftat prelung, demn de o discuţie amicală pe teme serioase. Ei bine, nici prostia nu se găseşte la magazin, dar o întâlneşti peste tot. Şi cum nu vreau să o acuz pe Mama Natură că, la unii dintre noi, a lucrat de mântuială, presupun că se vinde pe sub mână cumva… sau în cine ştie ce regim. Aşa stând lucrurile, ar fi treaba autorităţilor să intre pe fir, să constituie o echipă de control, să afle adevărul şi apoi să dea publicităţii cazul, cu tot cu clienţi.
Mă gândesc că, fiind vorba despre un presupus act comercial, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului, la nivel general, şi Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Prahova, prin particularul locului meu de baştină, ar putea flutura steagul implicării. Dar asta când conducerile instituţiilor, cu tot cu unii comisari, nu sunt ocupate să inaugureze deja inauguratul punct de lucru din clădirea Halelor Centrale Ploieşti – o acţiune justificată, în opinia autorităţilor, de faptul că la precedenta tăiere de panglică geamurile unităţii nu erau brand-uite cu abţibilduri, nu era afişat orarul şi lipsea poza lui Mickey Mouse de pe perete – scuze, asta cu poza e din altă instituţie.
Credeţi că ar putea ştii cineva mai bine dacă prostia e, sau nu, de calitate? Adrian RADULESCU

Targul National Imobiliar
Imobiliare Valea Prahovei
To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co