Imobiliare Valea Prahovei
Turism

România, promovată pe Facebook

Castelul Peleş şi Pelişorul vor fi promovate de Ministerul Turismului, alături de alte obiective turistice din România, pe Facebook. Campania va demara în primăvara anului viitor pe contul de socializare şi are ca scop creşterea numărului turiştilor.

La o simplă căutare pe Facebook, cei interesaţi de obiectivele turistice din ţara noastră, descoperă pagini cu titlul „Vizitează România” sau „273 de locuri pe care trebuie să le vezi înainte să pleci din România”.
Deja, câţiva utilizatori ai reţelei de socializare, prezintă destinaţiile turistice din ţara noastră, printre care şi staţiunile de pe Valea Prahovei, dar reprezentanţii ministerului ne asigură că pagina oficială a ţării noastre nu se va realiza la întâmplare, ci după o strategie bine elaborată.
Turiştii români şi străini care au vizitat obiectivele din Sinaia consideră că promovarea pe internet  şi mai ales pe o reţea de socializare, este binevenită pentru turismul din România. Din păcate, ultimele campanii „The Land of Choice” şi „Explore the Charpathian Gardens”, au costat milioane de euro şi nici nu au tras foarte mulţi străini în ţară. „Dintr-un site de socializare, Facebook a ajuns un site de promovare. Are foarte mulţi utilizatori şi cred că este o idee genială. Pe Valea Prahovei sunt multe monumente şi locuri pe care mulţi încă nu le-au descoperit. Eu cred că numărul turiştilor va creşte datorită acestei promovări”, a spus Alina Cârstoi. Cel mai probabil, pagina României pe Facebook, va cuprinde şi o secţiune de gastronomie.
Proprietarii cabanelor de pe Valea Prahovei spun că turiştii care ajung la munte încearcă de fiecare dată preparatele tradiţionale şi rămân impresionaţi de gustul lor. Câteva imagini cu tochitura românească sau cu ciorba de fasole în bol de pâine n-ar strica, spun bucătarii, care au deja recomandări pentru noua campanie.  „Avem produse care se vând foarte bine. Turiştii străini sunt interesaţi de bucătăria românească şi de obicei comandă sarmale cu mămăligă, tochitură, lebăr, tobă, şuncă. Nu ar strica să ne promovăm preparatele tradiţionale, deoarece ei le apreciază foarte mult şi sunt încântaţi de aspect, dar mai ales de gust”, a precizat bucătarul Liviu Tomiţă. România va intra oficial pe Facebook în martie 2011 şi rămâne de văzut care va fi impactul campaniei de promovare.
Cert este că deocamdată nu s-a calculat bugetul pe care Ministerul Turismului îl va aloca pentru acest proiect. A. A.

Imobiliare Valea Prahovei
To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co