Actualitate

Pregătire pentru afaceri în Africa şi Asia

afaceriSpecialiștii susțin din ce în ce mai mult ideea cuceririi piețelor din Africa și Asia, pentru găsirea unei căi de ieșire din criză. În acest sens, Camera de Comert și Industrie (CCI) Prahova a organizat, săptămâna trecută, un seminar de prezentare a oportunităților de promovare a exporturilor românești în zonele respective.

Acest eveniment este unul dintr-o serie organizată în colaborare cu o delegație din Emirate. „Trebuie ca toate firmele prahovene, în mod special pentru noi și în general, cele românești, să-și poată promova produsele. Este vorba despre tot felul de produse care se doresc a fi  exportate și pentru care nu există în acest moment o piață, în niște momente mai dificile, cum este această perioadă de criză economică”, a declarat președintele CCI Prahova, Aurelian Gogulescu.
Acțiunea se bucură de sprijinul Ambasadei Emiratelor Arabe Unite la București, precum și de Consulatul General al României de la Dubai. “Acest eveniment este destinat ideii de a descoperi, de a identifica un  mediu cu care vom putea să cooperăm, în ambele sensuri, atât din punct de vedere guvernamental, cât și din punct de vedere al afacerilor private. Romania are o serie întreagă de posibilități și noi trebuie să construim o încredere reciprocă”, a spus ambasadorul EAU la Bucuresti, Excelența Sa Yacub Yousif Alhosani.

Expoziție românească în Emirate
Reprezentanții firmelor autohtone care au participat la seminarul de săptămâna trecută, au primit invitația de a prezenta, la prețuri avantajoase, produsele lor în cadrul unei expoziții cu caracter permanent în emiratul Sarjah, într-un spațiu destinat special României, deschis pentru un an.
“Nu este ușor pentru firme să intre pe piața noastră, decât dacă facem un fel de parteneriat între noi și firme. În ce sens? Ca să fie costuri de expoziție acceptabile, sau ca toate firmele să  se poată duce acolo, am hotărât să facem o investiție cu ei. Noi suportăm o parte dintre cheltuielile expoziției, noi o să facem o expoziție pe tot timpul anului, o să fie permanentă și sper să fie pentru toată viața, nu doar pentru un an de zile”, a declarat reprezentantul unei firme de promovare, dr. Maget Tager.
Totodată se are în vedere atât promovarea firmelor expozante, prin activități specifice de promovare prin publicitate la televiziuni și presa scrisă locală, cât și identificarea de parteneri interesați de import și acordarea de asistență necesară derulării afacerilor. Prețurile pentru spații variază, în funcție de dimensiune, între 105 și 120 de euro metrul pătrat.Raluca EPARU

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co