Actualitatea economică
BCR Leasing oferă clienţilor carburant gratuit!
BCR Leasing IFN şi Petrom lansează, azi, promoţia “Maşina cu Mare Pompă”, prin care cei doi parteneri oferă un pachet de avantaje clienţilor care, în perioada 15 septembrie – 31 decembrie 2011, achiziţionează vehicule noi, cu sarcină maximă utilă de până la 3,5 tone.
“Clienţii beneficiază de o dobândă promoţională de 7,9%, variabilă în funcţie de indicele EURIBOR la 3 luni, şi de două bonuri valorice Petrom de combustibil în valoare totală de 100 lei pentru fiecare vehicul achiziţionat în leasing.
În plus, norocosul câştigător al Marelui Premiu al promoţiei beneficiază de un premiu de 1.000 litri de combustibil oferit de asemenea de partenerul nostru Petrom (prin intermediul parteneriatului nostru strategic)”, se arată într-un comunicat al BCR Leasing.
Pe durata promoţiei, BCR Leasing – prin partenerul său BCR Asigurări – oferă suplimentar clienţilor CASCO gratuit timp de şase luni, pentru contractele de leasing încheiate pe perioade între 36 şi 60 de luni.
Campanie de educaţie financiară pentru pensii private
Arbitrul pensiilor private şi Banca Comercială Română (BCR) promovează în parteneriat campania socială de educaţie financiară în domeniul pensiilor private “Învaţă să alegi! Pensia privată, o decizie ‘tânără”, a anunţat vineri Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP).
Banca Comercială Română difuzează gratuit în reţeaua internă de televiziune, disponibilă în peste 120 de unităţi bancare ale BCR, două spoturi TV realizate de CSSPP care au caracter educativ non-comercial.
Potrivit CSSPP, spoturile denumite ‘Primul loc de muncă’ şi ‘Istoria pensiilor private’ conţin detalii despre importanţa informării corecte a participanţilor la fondurile de pensii private şi au durata de 30 de secunde, fiecare. Perioada de difuzare este septembrie-decembrie 2011.
“Prin acest parteneriat, CSSPP şi BCR continuă să informeze populaţia asupra drepturilor şi obligaţiilor ce decurg din calitatea de participant la sistemul de pensii private din România. Campania atrage atenţia asupra necesităţii economisirii pe termen lung în vederea asigurării unui trai decent la retragerea din activitate”, se arată în comunicat.
Potrivit CSSPP, spoturile TV au fost realizate de CSSPP în cadrul campaniei sociale “Învaţă să alegi! Pensia privată, o decizie ‘tânără”, lansată în octombrie 2010.
Campania CSSPP cuprinde totodată o serie de acţiuni de informare şi educare a publicului prin evenimente destinate studenţilor, angajaţilor şi angajatorilor, care se desfăşoară în cursul anului 2011 şi vor continua şi anul viitor.
Doi prahoveni la Forumul Economic România-Italia, deschis de președintele Italiei
Hotelul Hilton din București găzduieşte azi Forumul Economic România-Italia, organizat de Confindustria România şi deschis de președintele Italiei, Giorgio Napoletano. La acest eveniment participă şi doi prahoveni: Aurelian Gogulescu – președintele CCI Prahova şi Ion Antonio Tache – președintele Confeuropa Asociația Romania. Vom reveni.
Rubrică realizată de cotidianul online www.prahovabusiness.ro