Actualitatea economică
Confind Câmpina şi-a făcut centru stomatologic
La Câmpina s-a inaugurat Centrul Stomatologic DentActiv, care este integrat în grupul de firme Confind. DentActiv oferă servicii în premieră pentru locuitorii judeţului Prahova: terapie şi chirurgie laser, piezochirurgie, dar şi servicii de urgenţă non-stop. Investiţia necesară deschiderii centrului s-a ridicat la aproape 500.000 de euro, în care este inclusă aparatura de ultimă generaţie (Kavo Germania), dar şi infrastructura pentru modernizarea centrului.
Proiectul este dezvoltat pe o suprafaţă de aproximativ 300 mp, cuprizând două unituri dentare dar şi un cabinet de radiologie dotat cu aparatură digitală, ce oferă o doză minimă de radiaţie pentru pacienţi.
Echipa medicală este una de excepţie, formată din medici cu înaltă pregătire profesională din Prahova, dar şi din Bucureşti. Ca noutate, DentActiv oferă servicii stomatologice gratuite sau la preţuri de producţie pentru 1200 de angajaţi ai companiei Confind, servicii ce vor fi intregrate într-un card de sănătate. DentActiv este brandul pe partea de stomatologie a Centrului Medical SanConfid, centru ce face parte din grupul Confind Câmpina.
Skoda va lansa un SUV
Producătorul ceh Skoda va lansa în 2013 un SUV mai mare decât Yeti, botezat Bigfoot, scriu jurnaliştii olandezi de la autointernationaal.nl, care citează surse din cadrul companiei.
Filiala cehă a Volkswagen, care în prezent are probleme nerezolvate cu Yeti, vrea să investească know-how-ul câştigat în anii de experienţă de pe diferitele segmente SUV cu Volkswagen, Audi şi Porsche într-un SUV mai mare, care va fi mai uşor şi mai ieftin. Versiunei cu ampatament lung a modelului Tiguan sunt în curs de dezvoltare, ceea ce înseamnă că între axe este suficient spatiu pentru sapte locuri, mai scriu jurnaliştii olandezi.
Noul SUV se doreşte a fi un competitor pentru Hyundai Santa Fe şi Kia Sorento, intenţionând să atragă clienţi şi dinspre Volvo XC60, Mitsubishi Outlander, Citroen C-Crosser sau Peugeot 4007.
Designul şi dimensiunea Bigfoot intimidează putin, dar acestea nu sunt reflectate într-un consum ridicat, ci dimpotrivă.
Libra Bank îşi schimbă denumirea
Libra Bank a anunţat că, începând din luna august, îşi schimbă denumirea în Libra Internet Bank, banca păstrându-şi focusul pe nişa sa tradiţională, cea a profesiilor liberale şi a IMM-urilor, urmând să exploateze şi oportunităţile oferite de mediul online. “Consecinţă a deciziilor adoptate recent la nivel de acţionariat şi management al băncii, această componentă marchează o nouă etapă de dezvoltare pentru bancă. Libra Internet Bank va păstra focusul pe nişa sa tradiţională – cea a profesiilor liberale şi a IMM-urilor- adaptându-se însă contextului actual, dar şi ritmului şi cerinţelor clienţilor, oferindu-le servicii virtuale competitive, servicii care nu se vor limita la serviciile clasice disponibile în prezent în mediul bancar”, se arată într-un comunicat al băncii. Potrivit reprezentanţilor băncii, primii paşi în exploatarea oportunităţilor de dezvoltare oferite de mediul online au fost deja făcuţi de bancă, începând cu poziţionarea serviciului Internet Banking sub platforma Next Level Internet Banking.
Rubrică realizată în parteneriat cu www.prahovabusiness.ro