Actualitatea economică
CFR Călători a scumpit biletele
CFR Călători a majorat, începând din 14 august 2011, tarifele la transportul feroviar de călători. Facilităţile de călătorie acordate de CFR Călători până la acest moment se aplică în continuare şi după majorarea de 18%, menţinându-se principiile de protejare a călătorilor care utilizează frecvent trenurile de persoane, prin continuarea acordării de reduceri de 50% din tariful integral la abonamente pentru navetişti şi de 75% la abonamente pentru elevi şi studenţi.
Potrivit CFR Călători, şi restul ofertelor comerciale prin care se acordă reduceri la transportul cu trenul se vor menţine: “călătoria dus-întors” cu o reducere de 10%; reduceri între 5-13% la achiziţionarea biletelor cu anticipaţie; “minigrup 2 – 5” este destinată celor călătoresc în grupuri mici (de 2 – 5 persoane) şi este valabilă în toate zilele săptămânii, mai puţin în zilele de vineri şi duminică, cu reduceri între 10% şi 25 %; “cartea VSD” (vineri, sâmbătă, duminică) valabilă în week-end, cu reduceri între 25% şi 60%; oferta de vacanţă – reducere de 10%, la cumpărarea biletului online cu un card MasterCard sau Maestro. De exemplu, pentru ruta Bucureşti – Ploieşti tariful la tren rapid clasa a II-a va creşte: de la 21.5 lei la 25.4 lei, iar la clasa 1: de la 29.6 lei la 34.9 lei, iar pentru Bucureşti – Constanţa tariful la tren rapid clasa a II-a va creşte de la 52.2 lei la 61.6 lei.
CFR Călători precizează că informaţii suplimentare privind rutele şi orarele trenurilor se pot obţine la staţiile şi agenţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la numărul de telefon 9521 sau pe site-ul http://www.cfr.ro/calatori/.
Ursus face angajări la Ploieşti
Producătorul de bere Ursus caută reprezentanţi de vânzări în mai multe oraşe din ţară, printre care şi Ploieşti. Posturile scose la concurs sunt disponibile în Bacău, Giurgiu, Braşov, Deva, Hunedoara, Lugoj, Baia Mare şi Ploieşti. Potrivit anunţurilor de angajare postate pe eJobs, se cer studii medii (studiile superioare constituie un avantaj), cunoştinţe de limba engleză (nivel mediu), permis de conducere (cat. B), cunoştinţe teoretice şi practice de vânzări, bune abilităţi de comunicare şi negociere. Experienţa în vânzări în domeniul bunurilor de larg consum constituie un avantaj.
Sarcinile agenţilor de vânzări de la Ursus: realizarea planului de vânzări, menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu echipa de vânzări a distribuitorilor, monitorizarea stocurilor şi livrărilor la comercianţi, implementarea şi monitorizarea promoţiilor.
Brandurile de bere pe care le comercializează Ursus Breweries sunt Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Stejar, Azuga, Grolsch, Peroni, Redd’s, Miller şi Pilsner Urquell.
Afaceri în creştere
Compania Energopetrol, cu activităţi în domeniul lucrărilor de instalaţii electrice, a înregistrat în primul semestru afaceri de şapte milioane lei, în creştere cu 3,46% faţă de nivelul raportat în primele şase luni ale anului trecut, potrivit datelor companiei.
În intervalul ianuarie-iunie 2010, cifra de afaceri Energopetrol s-a plasat la 6,8 milioane lei. ”Cifra de afaceri provine din executarea de lucrări de construcţii montaj electroenergetice şi vânzări de mărfuri”, se precizează în raportul semestrial al companiei.
Compania are un capital social de 5,06 milioane lei, divizat în 2,02 milioane acţiuni cu valoarea nominală de 2,50 lei. Titlurile societăţii sunt listate la a doua categorie a Bursei de Valori Bucureşti, sub simbolul ENP. Principalul acţionar al societăţii este Asociaţia Salariaţilor, cu 48,79%.
Rubrică realizată în parteneriat cu www.prahovabusiness.ro