Ţevile nimănui?
Nu puţini au fost conducătorii auto, oarecum neîndemânatici, care au reuşit să între cu maşinile în ţevile „plantate” în capătul unor străzi precum Tudor Vladimirescu, Petru Rareş sau Sondei din Câmpina. Locuri unde, în urmă cu ani de zile, la cererea celor care locuiesc zonă, administraţia locală a luat decizia de a reduce traficul rutier de mare tonaj, prin „înfigerea” unor ţevi în asfalt. Unii s-au bucurat. Traficul greu a dispărut. Alţii, în special şoferii, nu mai vor să facă slalom printre ţevile cu pricina. Nu de alta, dar pe ele se pot vedea urmele, de diferite culori, ale maşinilor care nu au reuşit să treacă printre ele.
„Mă deranjează. Au un aspect neplăcut. Ce facem? Nu mai trece nimeni? Să fie pus un indicator de interzis pentru camioanele de mare tonaj. Au fost şoferi care au intrat cu maşinile în ţevile astea” – este părea unuia dintre locutorii de pe strada Retru Rareş. Cineva întreba: sunt zonele respective rezidenţiale? Dacă da… ar mai trebui să se gândească cineva la un lucru: s-a întâmplat ca maşina de pompieri să nu poată intra pe strada respectivă. Cine a pus ţevile în mijlocul străzilor? Administraţia locală câmpineană! Ce se poate face? Actualul primar, Horia Tiseanu, a declarat că nu poate scoate ţevile decât dacă are o cerere scrisă din partea celor care trec prin zonă. Horia Tiseanu: „Dacă cetăţenii solicită să le scoate, le scoatem cu plăcere. Nu avem nici o reţinere. Ştim că, atunci când conduci un autovehicul mai mare, poţi avea probleme în zonele respective. Acum, cine reuşeşte… trece, cine nu… găseşte o rută ocolitoare.”
Unii reuşesc, alţii nu! Mai mult ca sigur, şoferii care nu reuşesc sunt cei care au ceva împotriva ţevilor respective. Acum, că activitatea rafinăriei este aproape inexistentă, poate că acele două artere care ies în Calea Doftanei vor fi din nou aşa cum erau în urmă cu mulţi ani. Spre bucuria şoferilor, care nu sunt tocmai îndemânatici. Relu NISTOR