Promoţiile au crescut vânzările la electrocasnice
Marile magazine de electrocasnice au înregistrat vânzări spectaculoase în ultimele două luni. Paradoxal, criza nu se resimte şi asta datorită promoţiilor lansate pe piaţă. De exemplu, prin sistemul buy-back, vă puteţi schimba maşina de spălat, aragazul, televizorul sau frigiderul.
Sistemul buy-back a început să capete tot mai mulţi adepţi în rândul românilor, dornici să primească o reducere de preţ. Dacă vreţi să vă schimbaţi maşina de spălat, vânzătorii vă vor oferi o reducere de 150 de lei din preţul celei noi. Discount-ul este ceva mai mare la televizoare, adică 15,20 % din preţul de la raft, iar cei care deţin un televizor vechi îşi pot cumpăra la preţ redus orice plasmă sau LCD. Promoţiile nu se opresc aici: la cumpărarea de electronice sau electrocasnice, se poate primi o reducere de 100%, la achiziţia celui de-al doilea produs. „Avem promoţii pentru produsele mari, respectiv pentru frigidere, maşini de spălat, campanii de buy-back, adică la cumpărarea unui produs nou se aplică o reducere când se primeşte produsul vechi. Mai avem campania de reducere 100%, care este o noutate pe piaţa românească. La cumpărarea unui produs, toată valoarea lui se aplică pe trei carduri de reducere, care pot fi utilizate între 1 ianuarie şi 30 iunie”, a precizat directorul de magazin electrocasnice, Florentina Braşoveanu.
Estimări pozitive
Comercianţii estimează că vânzările vor înregistra o creştere considerabilă la jumătatea lunii viitoare, datorită promoţiilor de sărbători. Printre produsele pe care clienţii le vor putea achiziţiona cu preţ redus, se vor regăsi aparatele de ras electrice, epilatoarele, plăcile pentru întins părul, roboţii de bucătărie şi cuptoarele electrice.
„Faţă de anii trecuţi, decembrie va fi o lună de top în ceea ce priveşte vânzările pentru retailerii de electrocasnice şi ne aşteptăm la vânzări maxime”, a mai adăugat Florentina Braşoveanu.
Deşi magazinele electrocasnice nu au promoţii pentru calorifere electrice sau aeroterme, vânzările la această categorie de produse în magazinele de pe Valea Prahovei, au crescut cu 40%, odată cu instalarea sezonului rece. Adelina ANEI