Social

Pe când apă la calitate europeană?

Problemele legate de apa menajeră din oraşul Breaza sunt vechi şi nu se întrezăreşte prea curând vreo rezolvare la nivelul întregii zone. De curând, un grup de cetăţeni de pe strada Sublt. Erou Mihai Opriş s-au plâns de întreruperile de furnizare a apei, într-un mod aproape constant, pe strada pe care locuiesc.

Pe lângă acest inconvenient, în rarele cazuri când apa le ajunge în casă, acesta are o culoare închisă, aspectul întărind lipsa calităţii acesteia. „Am venit în Breaza, de cel puţin trei luni, pe strada Sublt. Erou Mihai Opriş. Tot de atâta timp, pe această stradă nu prea avem apă menajeră. Se opreşte seara la ora 9.30, 10 cel mai târziu, până dimineaţa la ora 7, zi de zi. În momentul în care se dă drumul la apă, aceasta este sub orice critică, din punct de vedere al aspectului, implicit al calităţii. Are culoarea neagră! Ne-a nenorocit toată instalaţia sanitară şi de la centrală. Am fost la Hidroprahova, din păcate nu am făcut sesizare în scris. Ne-au spus că astea sunt condiţiile în Breaza. În urmă cu o lună şi jumătate ne-au spus că mai durează două săptămâni, că vor pune în funcţiune alte pompe şi nu vom mai avea probleme. Cum spuneam, a trecut o lună şi jumătate şi nu s-a rezolvat nimic. Parcă, mai rău e! E groaznic! După ce ne spălăm cu această apă, ne mănâncă pielea. Ni s-a spus că e apă menajeră, dar nici nu se pune problema să gătim cu ea” povesteşte Paula Stănică, una dintre multele persoane nemulţumite de prestaţia societăţii Hidroprahova.
Alte nemulţumiri
Gheorghe Paraschiv, locatar mai vechi, întăreşte spusele vecinei sale: „De când stau eu aici, de doi ani de zile, apa constituie o problemă. La început, venea foarte murdară. Apoi, nu mai era nici atât, pentru că au început să o oprească la nişte perioade destul de regulate. Adică, în fiecare noapte se întrerupe, aşa cum a precizat şi vecina. În special, la sfârşit de săptămână, opresc apa de la 8.30. E foarte greu să-ţi mai poţi programa chiar şi un duş. Am fost la Hidroprahova, şi au început să se certe între ei şi nu am înţeles nimic”.
Marian Borac, care locuieşte pe aceiaşi stradă, ne-a spus: „M-am stabilit aici, de vreo lună de zile. E jale mare, cu apa asta. E prea de tot! Se opreşte când ţi-e lumea mai dragă!”
Cerând o explicaţie primarului Nicolae Ferestrăeru, acesta a explicat: „E un consum foarte mare de apă! Se stropeşte gazonul, se stropesc florile cu apa menajeră, vin bucureştenii şi stropesc şi în faţa casei. Lumea nu înţelege să facă economie de apă! Asta e situaţia în Breaza! În decembrie 2011-ianuarie 2012, se vor scoate la licitaţie lucrările din cadrul Master Planului şi atunci vom afla câştigătorul licitaţiei. Atunci se vor continua lucrările de aducţiune de la Paltinu. Asta va însemna că va fi o conductă nouă de la Băneşti până la Uzina Hidrojet din Breaza. Va fi prima lucrare şi este prioritară. Oamenii s-au învăţat să vină la primărie pentru că, ori nu le răspund solicitărilor cei de la Hidroprahova ori îi trimit la mine. Cei de la Hidroprahova sunt operatori!
E clar! Ei iau banii, au tarife, pierderile se regăsesc în tarife. De aceea sunt şi foarte mari, pentru că pierderile sunt foarte mari. I-am susţinut suficient de mult. Şi acum ,de curând, am băgat apă cu banii primăriei pe strada Sunătorii, pe strada Muncii. Strângem bani să băgăm pe Poieniţei, pe Viitorului. Apa care ajunge totuşi, la cei de pe strada Mihai Opriş şi nu numai, şi care vine cu impurităţi, pur şi simplu numai are timp să se filtreze, tocmai din cauza consumului mare, care se realizează în mod constant. Îmi pare rău de toate aceste inconveniente, dar până la anul, aceasta este situaţia”.
La sediul societăţii Hidroprahova din Breaza, ing. Viorel Vasilescu a refuzat să comenteze situaţia de pe strada Sublt. Erou Mihai Opriş, pe motiv că trebuie luată legătura cu purtătorul de cuvânt de la sediul aflat la Ploieşti.
Se ascund sub umbrela acestei formule magice, „purtător de cuvânt” aflat la zeci de kilometri distanţă, ori de câte ori apar probleme curente ale clienţilor, care ţin de cele mai multe ori strict de modul în care se prestează serviciile de către această societate.
Sfidarea clienţilor nu ţine doar de monopolul deţinut de această firmă pentru un anume gen de servicii, ci şi de modul de abordare neglijent şi nepăsător al angajaţilor, atunci când intră în contact cu clienţii, care le aduc venituri consistente. Pentru  servicii de calitate proastă. Carmen NEGREU

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co