Card lansat pentru angajaţii din turism
Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România a lansat în regiunea Sud – Muntenia, Travel Industry Card, un card ce oferă reduceri semnificative pentru membrii ANAT şi partenerii lor. Proiectul a fost prezentat în cadrul întâlnirii bianuale a membrilor regiunii ANAT- Sud, la care au fost prezenţi hotelieri, reprezentanţi ai agenţiilor de turism membre ANAT şi autorităţi locale.
Cardul este o noutate în ţara noastră şi are rolul unei legitimaţii care atestă apartenenţa la industria turismului. El poate fi achiziţionat la preţul de 20 de euro + TVA, cu o reducere de 50% pentru toate comenzile transmise până la sfârşitul acestui an. La Sinaia, ANAT va semna şi primul contract pentru atribuirea acestui card, cu un hotel renumit din staţiune. „Posesorii acestor carduri, care pot fi angajaţi, patroni, agenţi din turism, parteneri hotelieri, companiile aviatice, beneficiază de discounturi semnificative atunci când sunt clienţii hotelurilor, restaurantelor, unităţilor de agrement din ţară. Angajaţii companiilor noastre au fost foarte interesaţi şi au dorit să obțină un astfel de card pe care să-l folosească în vacanţele lor. Cred că este un element de mare interes pentru toţi cei din Prahova, deoarece foarte mulţi lucrează în turism ,a declarat preşedintele ANAT Regiunea Sud Muntenia, Adrian Voican.
Rolul agențiilor
Printre priorităţile asociaţiei se numără promovarea destinaţiilor turistice din România. ANAT a demarat anul acesta o campanie importantă intitulată „Alege Agenţia de Turism – Călătoreşte cu ANAT”, prin care se urmăreşte responsabililizarea agenţiilor de turism cu privire la rolul lor de consultant travel, dar şi creşterea numărului de clienţi. Proiectul are ca scop informarea corectă a publicului despre avantajele pe care le câştigă atunci când apelează la serviciile unei agenţii de turism. „Ne dăm seama că este nevoie de multă educaţie pe piaţa turistică românească, deoarece românii ştiu mai puţin că este mai ieftin să călătoreşti printr-o agenţie de turism, românii nu ştiu faptul că este foarte important să-ţi faci rezervările cu mult timp înainte pentru a beneficia de un discount considerabil şi nici faptul că acasă, în România, nu este neapărat scump şi neapărat prost, dacă ştim să alegem o agenţie de turism. Această campanie îşi propune să promoveze agenţiile de turism, rolul pe care îl au în a oferi consultanţă de călătorie şi în a asigura o vacanţă sigură, reuşită şi mai ieftină”, a declarat preşedintele ANAT, Corina Martin.
Pentru prima dată s-a lansat şi ediţia de iarnă a programului „Înscrieri Timpurii”. Oferta presupune acordarea unor reduceri de preţ de minim 20% pentru turiştii care aleg să achiziţioneze un pachet de servicii cu plata integrală până pe 15 noiembrie. Se pot achiziţiona pachete pentru pentru petrecerea Crăciunului şi a Revelionului sau pentru concediul de iarnă. Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România are peste 800 de membri şi recent a sărbătorit împlinirea a 20 de ani de activitate. Printre programele lansate în ultimii ani de asociaţie pentru turiştii români, se numără „Zile gratuite de vacanţă”, „O săptămână la munte”, „Vacanţe la preţ redus”, „Vacanţa în ţara mea” şi „Înscrieri Timpurii”. A. A.