Actualitate

Alimentarea cu apă în nordul Câmpinei

apaSe anunţă disconfort de trafic pe strada Voila

Lucrările pentru alimentarea cu apă a zonei de nord a municipiului Câmpina au început.
Punctul de plecare: strada Cărămidari.

Până acum, au existat mici probleme pentru care s-au găsit rezolvări. La partea de documentaţie, în urma unei analize, s-au constatat câteva elemente care trebuiau îmbunătăţite. Asigurarea în bune condiţii a debitelor necesare municipiului Câmpina, care să asigure o alimentare fără probleme şi fără întreruperi, traseele destinate conductei, trasee care implicau distrugerea trotuarelor şi nu numai, distrugeri care afectau mai mult decât cele din carosabil. Firma care se ocupă de lucrare face tot posibilul ca să uşureze execuţia, lucru care va duce la o mai bună realizare a acesteia şi la îndepărtarea, pe cât se poate, a disconfortului care se creează în trafic.
Care este mersul lucrărilor în acest moment aflăm de la  primarul municipiului Câmpina, Horia Laurenţiu Tiseanu, prezent la faţa locului: „Lucrările avansează bine, este o conductă foarte mare, cu diametrul de 600 mm, care în acest moment se introduce pe strada Cărămidari. Nu sunt probleme foarte mari, sunt probleme poate cu masivul de ancoraj în pantă. Poate mai sunt mici probleme de aşezare a conductei cu strat de nisip, cu ce mai trebuie utilizat aşa cum se cuvine, pentru ca proiectul să fie bine. Deocamdată, lucrurile zic că merg bine, există materiale, există conducte, există instalaţie de sudare şi am înţeles de la constructor că există promisiuni de a cumpăra încă o instalaţie de sudare a ţevilor de plastic, astfel încât lucrarea să meargă mai repede.”
După ce vor finaliza pe strada Cărămidari, lucrările vor continua astfel încât conducta să acopere toată zona.
Mihai Coman, şef proiect: „După Cărămidari, traseul este la dreapta, pe strada Voila, deci prin trotuar, nu prin carosabil, curba la dreapta spre Valea Doftanei o porţiune de 150, maxim 200 de metri, prin carosabil pe partea stângă, deci pe partea de versant amonte, după care se face un traseu pe care îl vom stabili săptămâna viitoare cu constructorul prin zona de livadă şi ,pentru că, în mod normal, pe zona respectivă noi ţinem neapărat să-i creeze un culoar de trei metri care să rămână un culoar de acces şi de întreţinere, pentru că este o conductă foarte mare; dacă culoarul nu v-a exista, vor avea probleme la eventualele întreţineri.”
În perioada în care se va lucra în carosabil, se va crea un disconfort în trafic, fapt pentru care, atât administraţia locală, cât şi firma constructoare fac un apel participanţilor la trafic: „Sperăm că, împreună şi cu Primăria şi cu Poliţia Comunitară, probabil că acolo cu Poliţia Comunitară, o să reuşim să dirijăm traficul ca să nu apară… Este şi normal ca o lucrare de 24 miliarde de lei vechi să creeze anumite probleme, inclusiv de disconfort de circulaţie rutieră, dar este foarte importantă această lucrare, de aceea rugăm cetăţenii care circulă pe strada Voila şi pe şoseaua Paltinu să înţeleagă că, la un moment dat, o să fie nişte perturbări în circulaţie.”
Lucrearea este un proiect PHARE 2006, aceasta fiind titulatura programului de finanţare, un proiect care trebuie finalizat până la sfârşitul anului.Andreea STEFAN

Imobiliare Valea Prahovei
To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co