Actualitatea economică

Clubul Mamelor
la Help Net
Help Net a lansat Clubul Mamelor – un program pentru viitoarele sau proaspetele mămici şi copiii lor, recomandat şi susţinut de Andreea Marin Banică. Prin intermediul Cardului de Fidelitate Help Net, mamele vor avea acces în acest nou club exclusivist, creat special pentru a le oferi o serie de beneficii specifice femeilor care experimentează magia maternităţii. Înscrierea în Clubul Mamelor se poate face în orice farmacie Help Net, la achiziţionarea, în baza Cardului de Fidelitate, a unor produse pentru mamă şi copil în valoare de peste 100 lei, din lista celor selecţionate. Fiecare membră a clubului va intra automat în programele Help Net dedicate mamei şi copilului, beneficiind astfel de o serie de avantaje: sfaturi de la farmacişti specialişti, promoţii şi de reduceri de până la 20% la numeroase produse specifice şi participări la evenimente pe teme despre sarcină, alăptare, nutriţie şi dezvoltare echilibrată, susţinute de cei mai buni medici şi specialişti în doeniu.
O nouă staţiune
pe Valea Prahovei!
Un om de afaceri austriac a prezentat, la un forum de afaceri, un proiect turistic de un miliard de dolari, pe care vrea să-l construiască pe Valea Prahovei, în zona Zamora din Buşteni. Plecând de la constatarea că românii cheltuiesc anual 60 de milioane de euro pentru a-şi face vacanţele în Austria, Kurt Neuschitzer spune că le va aduce românilor Austria în Bucegi, cu ceea ce are ea mai bun: servicii de cinci stele şi „entertainment”. „Aveţi de toate, natură, peisaje, munte, mare, dar vă lipseşte ceva. Acest ceva se numeşte entertainment!” Noul concept pe care omul de afaceri austriac Kurt Neuschitzer îl propune românilor prin construirea staţiunii de cinci stele Zamora este axat pe „distracţie”.
„Nu vom construi un hotel, ci o staţiune întreagă, nu vom construi o pârtie de schi, ci un întreg complex sportiv, nu vom construi un restaurant, ci un întreg centru de petrecere a timpului liber, în care vom avea parc de distracţie, restaurante şi spaţii de shopping”.
Parteneriat Xerox România – Asesoft Distribution
Xerox România încheie un contract de distribuţie cu Asesoft Distribution pentru gama de echipamente de birou şi consumabile în zona entry-medium level. Parteneriatul între cele două companii începe luna aceasta. El lărgeşte reţeaua de distribuţie a Xerox, permiţându-i o mai bună acoperire a business-urilor mici şi medii, prin accesul la reţeaua de parteneri Asesoft Distribution. La rândul său, Asesoft Distribution îşi extinde portofoliul cu noi produse premium în zona de printing. Asesoft Distribution, companie având capital integral românesc care activează în domeniul distribuţiei IT&C, este cel mai mare jucător din piaţa de distribuţie IT&C de la nivel local, cu afaceri de 145 milioane euro în 2010, în creştere cu 45% faţă de anul anterior. Compania de distribuţie IT are o bază de clienţi formată din peste 1.000 reselleri activi şi este furnizor important al reţelelor de retail locale.
Zilele Italiei la Real
În perioada 10-23 martie a.c., real,- Hypermarket desfăşoară o amplă acţiune de promovare a produselor italiene în cadrul celor 25 de magazine ale reţelei din România. Evenimentul comercial organizat de real,- Hypermarket se bucură de recunoaşterea şi sprijinul oferite de Ambasada Italiei în România şi de Institutul Italian de Comerţ Exterior (ICE) din Bucureşti. Italia este apreciată ca o ţară a gustului, fie că vorbim de modă sau stil de viaţă, dar mai presus de toate este recunoscută pentru savoarea bucătăriei tradiţionale.
În cadrul Zilelor Italiei real,- oferă peste 200 de produse italiene provenite de la 25 de furnizori originari din Italia, din regiunile din nordul peninsulei precum Lombardia, Veneto, Emilia Romagna, Piemonte şi Liguria sau din alte regiuni faimoase precum Toscana, Calabria sau Molise. Pe parcursul întregii perioade se vor desfăşura numeroase acţiuni de promovare, show-uri culinare, degustări şi multe alte surprize pentru a recrea atmosfera şi savoarea Italiei în magazinele real.
Rubrică realizată de
www.prahovabusiness.ro