Imobiliare Valea Prahovei
Turism

Travel Mix a lansat sistemul TRAVEL TELESHOPPING

Televiziunea naţională Travel Mix, a lansat joi, 3 noiembrie sistemul Travel Teleshopping,  în cadrul Târgului de Turism de la Romexpo.

Cea de-a XXVI-a ediţie a Târgului de Turism al României a beneficiat de un bogat program de manifestări conexe şi evenimente culturale, printre care se numără şi prezentarea sistemului Travel Teleshopping.
Prezentarea în detaliu a noului sistem de promovare a avut loc în Centrul Expoziţional ROMEXPO. Travel Teleshopping este o nouă formă de prezentare a ofertelor de turism, un sistem care presupune difuzarea sub formă de teleshopping în cadrul televiziunii Travel Mix, a celor mai atractive pachete de turism, precum şi expunerea acestora pe un site dedicat: www.TravelTeleshopping.ro.
“Contează foarte mult să filmăm în infotrip-uri, pentru că venim cu un trepied, venim cu o cameră care înregistrează în format standard şi contează foarte mult, la acest travel teleshopping, ca imaginea să fie deosebită, contează foarte mult dacă în infotrip-urile respective identificăm şi turişti care pot să spună câteva cuvinte despre acele destinaţii, pentru că toate aceste elemente determină telespectatorul să devină un turist”, a declarat directorul general al postului Travel Mix, Laurenţiu Megelea.

Participare însemnată
Târgul de Turism al României a fost organizat de Romexpo în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România şi a reunit peste 110 participanţi din 19 ţări, printre care se numără autorităţi în domeniu din România şi străinătate, organizaţii patronale şi asociaţii profesionale, agenţii de turism şi tour-operatori, hoteluri şi pensiuni, organizatori de congrese şi turism de afaceri, edituri şi instituţii culturale.
În principal, au fost prezentate oferte de turism pentru perioada sărbătorilor de iarnă şi pentru sejururi la schi, atât în România, cât şi în străinătate, dar şi destinaţii exotice, programe pentru turism de aventură, turism cultural şi de business, turism de tratament şi altele.
Canalul de turism Travel Mix este prezent pe piaţa din România din 17 martie 2011, dată la care a avut loc lansarea oficială a postului, în cadrul Târgului de Turism organizat de ANAT la Palatul Parlamentului, şi poate fi recepţionat de abonaţii UPC Digital Naţional, canalul 309, abonaţii NextGen Digital Naţional, canalul 50, abonaţii Next Gen Analogic din Bucureşti şi Câmpina, Ines IPTV, AdNet Telecom şi pe internet la adresa www.travelmix.ro.
Obiectivul Travel Mix este acela de a promova turismul cât mai bine, în toate formele lui: călătorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc. şi de a oferi posibilitatea tuturor să descopere noi destinaţii turistice.

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co