Imobiliare Valea Prahovei
Invatamant

Marketingul educaţional la Sinaia

Şcoala Principesa Maria din Sinaia a fost gazda Cercului pedagogic, la care au participat 52 de directori ai şcolilor gimnaziale din Prahova.

Întâlnirile dintre conducătorii unităţilor de învăţământ  au loc periodic, iar discuţiile purtate  sunt strâns legate de activitatea şi situaţia şcolară din semestrul anterior. Tema de la Sinaia a fost Marketingul educaţional, iniţiativă de propulsare a şcolii către competiţie şi succes. Alături de conducătorii unităţilor şcolare au fost prezenţi reprezentanţi ai sindicatului din învăţământ şi ai Inspectoratului Şcolar Prahova. „Se dezbat priorităţi importante în încheierea anului şcolar, desfăşurarea activităţilor. Sunt analizate propunerile şi observaţiile venite din partea directorilor, dar şi comunicatele din partea Inspectoratului Şcolar”, a declarat liderul sindicatului Valea Prahovei, Dan Ioan Bujor.

Alegerea nu a fost întâmplătoare
Şcoala Principesa Maria a fost aleasă ca loc de desfăşurare a cercului de către inspectorul şcolar Liliana Ţenescu pentru rezultatele bune pe care le are, atât în domeniul educaţiei, cât şi al marketingului. „Aceste întâlniri sunt deosebit de importante pentru cunoştinţele de legislaţie pe care le actualizăm, consolidăm şi aprofundăm . Dezbatem teme de interes comun, problemele care există şi încercăm să căutam soluţii”, a spus inspectorul de management din cadrul Inspectoratului Şcolar Prahova, Liliana Ţenescu.
Una dintre problemele cu care se confruntă cel mai des directorii de şcoli este lipsa banilor. Aceştia au aflat de la inspectorul Liliana Ţenescu, metodele prin care unităţile şcolare pot atrage mai mulţi bani. „Nemulţumirile sunt legate de finanţare de cele mai multe ori. Şcoala este şi ea obligată să găsească şi alte fonduri. Poate să se implice în proiecte sau poate solicita sprijinul diverselor ONG-uri sau fundaţii. În contextul descentralizării, şcoala poate atrage fonduri, nu doar să aştepte”, a completat Liliana Ţenescu.
Finanţarea şcolilor pentru fiecare  elev duce la o bătălie permanentă pentru atragerea copiilor, iar marketingul trebuie să se promoveze. Următorul cerc va fi cel de la Valea Doftanei, unde se vor întâlni conducătorii unităţilor din învăţământul liceal. Claudia BÂRLĂ

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co