Editorial

Nu e campanie, dar sunt politicieni…

Prezenţa în spaţiul public este, fără îndoială, un lucru extrem de important pentru un om politic cu aspiraţii în domeniu. Ca să ajungi unde ţi-ai propus, fie că este vorba despre o funcţie în administraţia locală, fie în cea naţională, e musai să fii prezent în agora, pentru a fi prezent în mintea oamenilor, atunci când vine vremea scotocirii electorale, vremea căutării pe liste cu mâna încordată până la cerneala ştampilei de vot.
Chiar dacă alegerile se ţin, după caz, din patru în patru ani sau din cinci în cinci, lupta asta pentru imagine, pentru o cât mai bună imagine, niciodată nu ştii când începe şi când se termină. În schimb, e uşor perceptibilă ascuţirea sa în anii preelectorali. Mai apare un banner de senator, cu pretenţie de portret outdoor…, mai apare un panou cu o ultra-mega realizare a unei instituţii publice coordonate, evident, de un om politic consacrat şi în acelaşi timp de perspectivă, mai găseşti în cutia poştală o „vedere” cu sigla unui partid…
Unii se preocupă stradal şi ambulant chiar de sănătatea concetăţenilor. Nu, nu s-a ajuns până la clismă, dar loc de luat o glicemie, celor care au înghiţit o gogoaşă cu umplutură politică, e într-o dubă. Lucrurile evoluează şi sunt sigur că nu mai e mult până la decisive like-uri preelectorale pe Facebook. Să dai în bâlbâială, nu alta. S-a dus vremea când vedeai poza tuturor ppp…, ppp… politicienilor, pe toate gardurile! Adrian RADULESCU

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co