Actualitate

Milioane de apeluri…

În aceşti ani, echipa a preluat mai mult de 16 milioane de apeluri, la *222. „În cei cinci ani de activitate, 1.500 de tineri, majoritatea studenţi, s-au alăturat echipei noastre din Ploieşti. Mulţi dintre ei sunt alături şi astăzi de noi, în diferite departamente din zona comercială, resurse umane sau marketing. Am investit permanent în perfecţionarea acestor tineri, pentru a-i ajuta în dezvoltarea unei cariere în cadrul companiei, a spus Inaki Berroeta”, CEO Vodafone România.
În 2006, când a fost lansat Centrul de Relaţii cu Clienţii, echipa Vodafone din Ploieşti avea 120 de angajaţi, în prezent numărând peste 800. 90% dintre aceştia sunt studenţi la Facultatea de Petrol şi Gaze din Ploieşti.
Zilnic, la *222 sunt preluate 19.000 de apeluri. Centrul de Relaţii cu Clienţii din Ploieşti preia 70% din totalul apelurilor la *222, restul de 30% fiind preluat de centrul din Braşov.

Centrul de Relaţii cu Clienţii al Vodafone România îşi desfăşoară activitatea în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 08.00-22.00, iar sâmbăta şi duminica între orele 8.00-18.00. În timpul nopţii, sunt preluate apelurile de urgenţă (cum sunt cele care anunţă furtul sau pierderea unui telefon/SIM).
Cu o suprafaţă totală de 5.500 de metri pătraţi şi 4 etaje, Centrul de Relaţii Vodafone din Ploieşti este o clădire situată într-un spaţiu deschis şi oferă angajaţilor săli de training, un cabinet medical, un cabinet stomatologic, o zonă de recreere şi o sală de mese.

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co