Actualitate

Reclamaţii multe pe Valea Prahovei

Când vine vorba de petrecere, românul nu se uită la bani, însă cu siguraţă se uită la serviciile oferite. Sărbătorile de iarnă pe stil vechi şi nou au scos la iveală că românii sunt extrem de pretenţioşi şi conţienţi de drepturile lor.

Aşa reiese şi din bilanţul celor de la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului (OPC) Prahova, care au avut de rezolvat reclamaţii pe bandă rulantă în ambele perioade de sărbători. La cele de pe stil vechi, 120 de persoane au făcut reclamaţii pentru diferite probleme cu care s-au confruntat pe Valea Prahovei.
”De la începutul anului şi până în prezent au fost primite 120 de reclamaţii. Cele mai frecvente au vizat prestările de servicii, calitatea şi conformitatea produselor de folosinţă îndelungată, dar şi pe sectorul alimentar. Majoritatea sesizărilor au fost pe segmentul munte, unde unele persoane au constatat că, pe timpul vacanţei, s-au întâlnit cu diferite probleme pe care au fost nevoiţi să le rezolve cu ajutorul nostru”, a declarat directorul OPC Prahova, Corneliu Buzu.
Cât despre întreg bilanţul anului trecut, la OPC s-a lucrat pe bandă rulantă. Au fost şi câteva reclamaţii care au adus zâmbetul pe buze inspectorilor. ”Telefonul unui cetăţean care chema să fie protejat la faţa locului unde el consuma băuturi alcoolice, invocând faptul că şi el este consumator, este unul dintre cele mai amuzante sesizări înregistrate anul trecut”, a mai adăugat directorul OPC Prahova, Corneliu Buzu.

Noi numere de telefon
Persoanele care au nevoie de serviciile inspectorilor de la OPC Prahova trebuie să ştie că numărul vechi de telefon 0800.080.999 nu mai este valabil, însă va putea fi utilizat noul infocons. 021.9551.
Toţi operatorii economici vor fi obligaţi să afişeze noul număr de telefon la loc vizibil. Mariana BADEA

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co