Administratie

Mai puţine sedii financiare

Începând cu 1 iulie, în Prahova vor rămâne doar 8 administraţii financiare dintr-un total de 19.

Rămân neschimbate sediile din Ploieşti şi Brazi, în timp ce celelalte centre din judeţ vor fi comasate. Este vorba despre cel din Băicoi, care se uneşte cu Plopeni şi Floreşti, Câmpina se uneşte cu Comarnic şi Breaza, Buşteni se va uni cu Sinaia şi Azuga, iar Mizil cu o parte din Apostolache, în timp ce cealaltă parte îi revine localităţii Văleni de Munte. Cât despre angajaţi şi aici se vor înregistra modificări, respectiv 160 de persoane vor fi relocate.
„În ultima perioadă, din cauza faptului că nu s-au mai făcut angajări şi unii dintre colegii noştri au ieşit la pensie, chiar aveam unele goluri pe care ne era greu să le suplinim la nivelul unora dintre administraţiile financiare. În felul acesta cred că vom reuşi să ne regrupăm fără ca oamenii, contribuabilii, să fie afectaţi, iar serviciile să fie mult mai eficiente”, a declarat directorul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Prahova, Aurel Fănică.

Economie de timp, nu şi de bani
Oamenii vor fi scutiţi de drumuri până la sediile finanţelor publice. Orice act va putea fi depus online. Cetăţenii, însă, au obligaţia de a-şi cumpăra o semnătură electronică.
„În cazul serviciilor oferite de un server, dispare subiectivismul funcţionarului public care primeşte cererea, pe care o uită într-un sertar. Acolo, serverul imediat îi dă un număr de ordine, imediat apare rezultatul declaraţiei. Declaraţia este prelucrată, este corectă, este înscrisă în baza de date. În acelaşi timp, se doreşte şi extinderea serviciilor prin internet”, a mai declarat Aurel Fănică. Semnătura electronică costă 30 de euro şi este valabilă doi ani de zile. M. B.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co