Europa

Efecte pozitive după Brexit în România! Iată care sunt beneficiile pentru țara noastră

România ar putea avea de câștigat după Brexit/ sursa foto: www.google.com

În urma ieșirii Marii Britanii din Uniunea Europeană, mai mulți producători auto au relocat pozițiile de conducere spre Europa de Est, în țări precum România, Bulgaria și Ungaria din cauza taxelor, anunță știrileprotv.ro.

Această decizie vine în contextul în care Ministrul Afacerilor Externe din Japonia și-a exprimat îngrijorarea în legătură cu impactul Brexitului asupra producătorilor auto care ar putea plăti taxele de două ori, o dată către Marea Britanie și încă o dată către Uniunea Europeană.

Parteneri ai Digital Hardcore Recordings (DHR) au subliniat că această relocare se va produce treptat și că ar putea crește în următorii doi în rândul producătorilor și furnizorilor auto, pentru că aceștia urmăresc maximizarea profitului, reducând numărul locațiilor și ținând sub control costurile. Partenerii DHR au mai adăugat că marile companii auto trebuie să investească timp și resurse în această relocare. Dacă directorii actuali nu sunt dispuși să se mute în afara Regatului Unit în condițiile în care salariile lor ar putea scădea cu până la 40%, concurența pentru talentele locale se va intesifica.

Producătorii auto au înregistrat pierderi financiare uriașe o dată cu ieșirea Marii Britanii din Uniunea Europeană, din cauza deprecierii lirei în raport cu moneda euro. Astfel, s-au scumpit piesele de import în Marea Britanie din Europa. Printre cei afectați se numără și General Motors, cel mai mare producător auto din SUA, care a estimat că ar putea fi nevoit să scadă costurile în Europa pentru a contracara pierderile potențiale de până la 400 milioane de dolari.

Pe de altă parte, directorul general al companiei Renault-Nissan este destul de optimist în privința faptului că Marea Britanie va fi un important partener al UE, în ciuda Brexitului, susținând că prețurile finale vor fi generate după stabilizarea lirei sterline.

Renault a preluat și compania Dacia în anul 1999. Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piața auto europeană, în urma relansării în 2004 cu modelul Logan.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co